»Życia nie da się zaplanować, ale elastyczne rozwiązania tak.«
Jako Twój osobisty partner do spraw finansowy chcemy towarzyszyć Ci w drodze do osiągnięcia dużych i małych celów. Oferujemy rozwiązania osobiste. Bez względu na pytania, jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji.
Chętnie poświęcimy się Twoim sprawom w rozmowie osobistej. W ten sposób możemy najlepiej zrozumieć Twoją sytuację i zaoferować możliwie najlepsze, indywidualne rozwiązania. Na Twojej drodze do osiągnięcia finansowych celów i życzeń wspiera Cię swoim doświadczeniem zespół OVB. Twój Pośrednik Finansowy z pomocą swojego zespołu, Centrali OVB i naszych Partnerów Premium, zapewni Ci najlepsze rozwiązania.
Znajdź Pośrednika Finansowego w pobliżu miejsca Twojego zamieszkania.
Twój osobisty Doradca jest zawsze do Twojej dyspozycji, dlatego najlepiej, gdy jest blisko Ciebie. Odpowiedniego dla siebie Doradcę, możesz znaleźć online poprzez naszą wyszukiwarkę. Na podstawie Twojego miejsca zamiszkania znajdziesz najbliższą osobę kontaktową i umówisz się na spotkanie.
Aby jak najlepiej Ci doradzić, do Twojej dyspozycji jest nie tylko Pośrednik Finansowy, ale także jego zespół. Koledzy z zespołu posiadający zróżnicowane doświadczenie i wiedzę, opracują wspólnie optymalne dla Ciebie rozwiązanie.
Do Pośrednika Finansowego możesz również szybko dotrzeć online dzięki mediom społecznościowym. Poświęci on czas Twoim sprawom osobistym w dogodnym dla Ciebie momencie.
Centrala OVB w Warszawie
Obok Twojego Pośrednika Finansowego i jego zespołu do Twojej dyspozycji jest również Centrala spółki. Oprócz spraw administracyjnych Centrala zajmuje się głównie wyborem Premium Partnerów. W oparciu o skrupulatny dobór produktów i partnerów gwarantujemy Ci najwyższej jakości oferty spełniające nasze standardy premium. Podobnie jak Twój Pośrednik Finansowy, także Centrala spółki jest zawsze gotowa wysłuchać Twoich pytań, sugestii lub aktualnych spraw. Centrala jest dostępna dla Ciebie, jeśli nie możesz osobiście skontaktować się ze swoim Pośrednikiem. Wystarczy skontaktować się z nami drogą e-mailową, dzwoniąc na numer naszej Centrali lub odwiedzając nas w mediach społecznościowych.